Pannon GSM ügyfélszolgálati gyöngyszemek:
R. Reni 2006.05.17. 07:04
Mottó: "Á, maga az? Három hónapja beszéltünk, emlékszik?"
1., cc.: Milyen telefonja van? üf.: Nokia. cc.: És azon belül? üf.: Ericsson 318-as.
(Megjegyzés: Az Ericsson mióta Nokia?)
2., cc.: Milyen típusú készüléke van? üf.: Aniko. Vagy Nokia?
3., üf.: Kigyulladt a levélboríték ábrám!
4., üf.: Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! cc.: Milyen Kóddal? üf.: Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb.
5., üf.: A bátyámnak elromlott a telefonja. Én egyébként az öccse vagyok.
6., üf.: A telefonom azt írja ki, hogy várjon. Várjak?
7., üf.: A telefonom azt írja ki, hogy search. Ez mit jelent? cc.: Keresi a hálózatot. üf.: Én?!
8., üf.: Van egy hordozható járókészülékem.
9., üf.: Mondja, a Westel készülékek is Pannonosok? cc.: Megmondjam a Westel ügyfélszolgálat telefonszámát? üf.: Az otthonit?
10., üf.: Ne haragudjon a zavarásért, nem nézi a Vészhelyzetet? Mert akkor visszahívom később.
11., üf.: Beleesett az emésztőgödörbe a telefonom, elég koszos lett és büdös. Kihalásztam, de nem működik.
12., üf.: Szeretném az Árpit kitörölni a telefonomból! Hogy kell?
13., üf.: Ez a készülék egy nagy szar! Ha tudtam volna, a Pannon GSM-hez mentem volna, nem magukhoz... (Megjegyzés emlékeztetőül: a Pannon ügyfélvonalán járunk…)
14., üf.: Jó napot kívánok, érdeklődni szeretnék, hogy milyen kis üveges barna sörük van, és milyen áron?
|